wtorek, 9 maja 2017

99. Wino

Wino

W tym półmroku patrzę w ekran, 
W ręku dzierżąc lampkę wina, 
Głowa boli- lekko stękam, 
W drugiej- Twoją rękę trzymam. 

Teraz błogość  mnie ogarnia. 
Teraz spuszczę lekko z tonu. 
Czas reakcji również zwalnia, 
Dam się ponieść chwili znowu. 

I poniesie mnie na dłoni, 
Gdy w Twe oczy znowu spojrzę. 
Chcę też dotknąć Twojej skroni, 
Lecz czy dzisiaj coś tam dojrzę? 

Wino odstaw gdzieś na stole. 
Lekki zarost znowu kłuje. 
Na nic więcej nie pozwolę! 
Kogo ja znów oszukuję. 
J.M.

 

3 komentarze:

  1. Chciałabym a boję się? A moze wina zbyt mało było?

    OdpowiedzUsuń
  2. O. Widzę nowe klimaty w Twojej twórczości. I całkiem to ciekawe aspekty są według mnie.

    :) Proszę bardzo. Serial jak serial. Czasem są jakieś śmieszniejsze momenty, czasem nie ma ich za dużo. Ale dla klimatu warto obejrzeć według mnie jednak.

    Pogoda lekko się poprawia. Przynajmniej u mnie. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny utwór! Czytając go wyobraziłam sobie sytuację, którą przedstawiłaś w wierszu - spodobało mi się :-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te kilka sekund poświęconych na pozostawienie po sobie śladu !! Pamiętaj, że każdy komentarz jest niczym furtka prowadząca prosto do twojego bloga ;) Dziękuję i pozdrawiam!