wtorek, 28 marca 2017

94. Czas

Taki troszkę zapychacz. Brak weny wciąż doskwiera... ojjj wyczuwam weltschmerz .... taki artystyczny... no a w sumie czym byłby artysta bez problemów natury egzystencjalnej? ;)

Coś starego ale jarego (chyba)

Czas

Niegdyś czas mi wciąż uciekał
Pędził wściekle gdzieś przed siebie.
Dzisiaj z każdą chwilą zwleka
Nawet gdy nie jest w potrzebie.

Kiedyś czasu było mało
Wciąż uciekał mi przez palce
Ale nie wiem co się stało..
Dzisiaj znowu ktoś ma racje.

Dzisiaj czas się mi rozmnożył
Chcąc lub nie chcąc mówię "pas",
Bo na dni się nie rozłożył,
Tylko znów rozdzielił nas.
J.M.


PS.
Oglądałam niedawno jedną z nowszych produkcji animowanych "Vaiana- Skarb oceanu" 
Wrzucam piosenkę, trochę zremixowana ale mega mi się podoba (muzyka w filmach disney'owskich [moim zdaniem] to nawet więcej niż 50% sukcesu ;) ) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za te kilka sekund poświęconych na pozostawienie po sobie śladu !! Pamiętaj, że każdy komentarz jest niczym furtka prowadząca prosto do twojego bloga ;) Dziękuję i pozdrawiam!