wtorek, 30 sierpnia 2016

72. W poszukiwaniu słów

Brak weny ciąg dalszy... ale "pracuję" nad czymś większym. Mam nadzieję, że niedługo skończę i będzie to w miarę wyglądać. ;)
Niestety wena uciekła w połowie tworzenia, ale nie będę się poddawać! Dam radę ^^

A tym czasem jakieś drobne coś... średnio mi wyszło, ale wizję miałam dość ciekawą.
Mała zabawa. W rymowance "ukrytych" jest 9 znanych, lub mniej znanych utworów literackich. Uda się komuś odkryć je wszystkie? ;) Piszcie w komentarzach! Za jakiś czas podam tytuły jakby ktoś był ciekawy ;)

Biegnę szybko do księgarni!
Znowu znajdę drzwi do Narnii,
Wrzucę pierścień do Mordoru,
No i spotkam Frodo znowu!

Zniszczę wszystkie części duszy,
Nim ktoś do zła się pokusi.
Sam Wiesz Kto aż się popłacze.
Chętnie znowu to zobaczę.

Znów demony się zbuntują
I świat nasz zaatakują,
Lecz pomoże w tym straż nocna,
To jest.. ten.. no...  Nocny Łowca.

Może ktoś poprosi z ranka
"narysujesz mi baranka?"
Śniegiem zimnym Ci poprószy,
Tak jak w duszy pewnej róży.

Gdy zapragniesz mieć pachnidło
Lepsze niż wszelkie kadzidło
To poprosisz Grenuille'go...
Panie! Strzeż mnie w ode złego!

Nie mów, że masz ból istnienia!
Toż to nie do wybaczenia...
Może strzelisz sobie w łeb?
CO?! Nie trafił? A to pech...

Pójdziesz ze mną dziś na zwiady?
Bo jak wiesz, sam nie dam rady...
Łuk i strzały przygotuję,
Bo wiem, że wróg znów coś kuje.

Ciemnym płaszczem się okryje
To obecność moją zmyje
No i zmyli wroga wzrok,
Który idzie za mną w krok.

Zamknął nas ktoś jak w więzieniu
Ucieknijmy w oka mgnieniu!
Ten labirynt się porusza...
Chociaż to mnie średnio wzrusza.

DRESZCZem wstrząśnie moje ciało
Jakby tego było mało!
Nie wypuści ... czy zabije?
Czyjeś ciało tutaj gnije...
J.M.

3 komentarze:

  1. przyjemnie się tą rymowankę czyta oj przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno weny nie masz. ale rymowanka ładna powstała :)

    Pozdrawiam

    Clara

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się ;) Czasem potrzeba chwilę odczekać i spojrzeć na coś po raz kolejny, aby wena powróciła, a może i nawet pojawiła się nowa koncepcja ;)
    A co do utworów to znalazłem: Opowieści z Narnii, Władca Pierścieni, Harry Potter, Dary Anioła, Cierpienia Młodego Wertera oraz Igrzyska Śmierci ;)
    Prince Of Pain
    www.suicideanddreams.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te kilka sekund poświęconych na pozostawienie po sobie śladu !! Pamiętaj, że każdy komentarz jest niczym furtka prowadząca prosto do twojego bloga ;) Dziękuję i pozdrawiam!