sobota, 5 marca 2016

50. ,,Nie chcę''

Nie chcę ...
Staram się Ciebie nie kochać, lecz to boli jak myślę,
Że już nigdy, przenigdy Cię w nocy nie wyśnię.
Że już nigdy nie będę Cię widzieć i czuć...
Tego pragnę na prawdę, lecz czy chcieć to móc?
Bo chcę to przerwać, zapomnieć, wymazać,
Ale to się z dnia na dzień będzie we mnie odradzać.
Będę wspominać i marzyć, choć nie chcę,
I mam wrażenie, że donikąd z tym pędzę.
Bo co mi daje, że ze wspomnieniami się miotam?
Skoro to sprawia, że tylko bardziej Cię kocham.
J.M.


2 komentarze:

  1. hm,trudna ta milosc
    pozdrawiam serdecznie ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. hm,wszystko co pisze na blogu to moje,bardzo sie ciesze ,ze sie podobalo,jestem zaszczycona,pieknie,muzycznie u Ciebie,az milo tu pozostac
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te kilka sekund poświęconych na pozostawienie po sobie śladu !! Pamiętaj, że każdy komentarz jest niczym furtka prowadząca prosto do twojego bloga ;) Dziękuję i pozdrawiam!