wtorek, 15 września 2015

19. ,,Bezludna wyspa"

,,Bezludna wyspa"
Spójrz w oczy moje...
To one utoną, gdy tylko opuścisz bezpieczny ląd
Nazwany mym imieniem.
Ja oczu twoich jak skarbnicy wiedzy,
Nie opuszczam na krok!
Choćby nasz świat wstąpił w ponury mrok.
Idź ze mną proszę w bezpieczną krainę
Obfitą w zieloną roślinność, zwierzynę.
Będziemy sami. Ty dla mnie. Ja dla Ciebie.
I obiecuję, że będzie nam jak w rajskim niebie.
Lecz nawet w idylli są gorsze dni.
Pamiętaj proszę, by ufać mi!
Nasze iskry połączą się tworząc trwałe ognisko.
Nic nam nie będzie potrzebne. Mając siebie mamy wszystko.
Nie chcę byś był tylko wyblakłym wspomnieniem,
Dlatego proszę nie opuszczaj wyspy nazwanej mym imieniem.
J.M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za te kilka sekund poświęconych na pozostawienie po sobie śladu !! Pamiętaj, że każdy komentarz jest niczym furtka prowadząca prosto do twojego bloga ;) Dziękuję i pozdrawiam!