poniedziałek, 1 czerwca 2015

Złe dobrego początki

          Na początku powinno się powiedzieć dlaczego chce się pisać bloga... ja sobie to chyba odpuszczę, bo nie zaczynam pisać bloga, ale wznawiam jego istnienie na zupełnie innej stronie, pod zupełnie innym pseudonimem, ale z takimi samymi zamiarami co wcześniej. 

          Co będę publikować? Hmm... To co mi wpadnie do głowy, ale głównie moje wiersze ;) mam nadzieję, że choć kilka osób zainteresuje moja twórczość i będą wpadać raz na jakiś czas.

          A dlaczego przerwałam pisanie poprzedniego bloga? No cóż... miałam chwilowy brak chęci na jego prowadzenie i mimo, że robiłam sobie przerwy trwające czasem nawet ponad miesiąc to w końcu pomyślałam, że nie ma sensu tego ciągnąć, ale jest różnica między "zaraz wracam", a "żegnaj na zawsze". No po prostu stęskniłam się!! 


Witam i zapraszam  
Loser Like Me, dawniej Tesutis 




1 komentarz:

  1. No, teraz mogę tu zostawiać swoje ślady :-)
    Człowiek potrzebuje niekiedy odmiany więc mam nadzieję, że w tym miejscu wena będzie łaskawa.
    A tak a propos tytułu Twojego bloga życie to nie iluzja. Nasze marzenia i oczekiwania są najczęściej iluzją a życie to najtwardsza rzeczywistość dająca po d...e. Iluzje nie bolą ale d..a tak ;-)
    Pozdrawiam i rogu obfitości z notkami życzę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te kilka sekund poświęconych na pozostawienie po sobie śladu !! Pamiętaj, że każdy komentarz jest niczym furtka prowadząca prosto do twojego bloga ;) Dziękuję i pozdrawiam!